استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛
ضرورت بهرهگیری از تجربیات بازنشستگان در مسیر توسعه آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تجربیات بازنشستگان گفت:سوابق، تجربیات و اندوختههای ارزشمند این عزیزان نباید پس از پایان دوران خدمت از بین برود و باید از این ظرفیت در مسیر توسعه و پیشرفت استان استفاده شود.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۲۰:۰۰