تحقق کیش سبز با بهرهبرداری از نیروگاه خورشیدی ۲۵ مگاواتی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از عملیات اجرایی طرح نیروگاه خورشیدی ۲۵ مگاواتی، با اعلام به صفر رسیدن ناترازی انرژی در کیش، از نصب تجهیزات مرحله اول نیروگاه خبر داد.
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۲۰:۴۱